8 ایده برای دکوراسیون خانه جدید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

8 ایده برای دکوراسیون خانه جدید

kitchen decorationشکی در این نیست که پذیرایی مرکز توجه و استفاده اعضای خانواده است؛ پس ابتدا باید به فکر جا نمایی لوازم سنگین از دکوراسیون ورودی منزل جمله مبلمان باشید. امروزه با سخات خانه های کوچک با الگوهای متفاوت سخت است که یک سبک را همیشه دنبال کنید. پس کم فکر کنید و بعد این کار را انجام دهید. بعد از این مورد باید دیوارهای پذیرایی خود را کمی جذاب کنید. نیازی نیست قاب عکسهای گران قیمت تهیه کنید. با خرید چند متر کیسه کنفی می توانید قاب عکسهای دست ساز خود را در فضا مورد استفاده قرار دهید و بسته به سلیقه خود با گلهای خشک آنها را تزئین کنید. توصیه میکنیم در طراحی اتاق نشیمین توجه به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق را فراموش نکنید. یکی از مشکلاتی که در جا به جایی ها بیشتر به آن برخورد می کنید؛ قواره و اندازه های پنجره ها است. این تغییر در اندازه ها سبب می شود شما هزینه های زیادی را برای دوخت و سفارش پرده بدهید.

  • لوستر: ۲.۱ میلیون تومان
  • در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید
  • دمنوش ویژه آنفولانزا
  • سفید استخوانی

kitchen decorationدکوراسیون داخلی خانه ها و آپارتمان های لوکس و شیک دارای چه ویژگی هایی هستند؟ یکی از مهم ترین موارد برای داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک، آگاهی شما از ویژگی های خانه های لوکس و شیک است. اغلب خانه ها و آپارتمان های لوکس دارای ویژگی های مشترکی هستند که آن ها را با دیگر خانه ها و آپارتمان ها متمایز کرده است. هر فردی اگر به دنبال خانه ای شیک و لاکچری هست اگر آن تکنیک ها و خصوصیات را در خانه خودش پیاده کند، منزلی شیک و لوکس خواهد داشت. اما سؤال اساسی اینجاست که چرا همه خانه ای زیبا و لوکس طراحی کافی شاپ کوچک ندارند؟ برای پاسخ به سوال فوق، تیم طراحی و دکوراسیون داخلی معماریال در این مقاله نکات مهمی رو که برای طراحی یک دکوراسیون و طراحی لوکس و جذاب مورد نیاز هست را بررسی کرده که امیدواریم برای شما، مفید باشد. برای داشتن یک خانه لاکچری چه اقداماتی باید انجام داد؟

دکوراسیون خانه

kitchen decorationتفاوت اصلی بین مبل کلاسیک و سلطنتی را می توان در ابعاد و اندازه این دو مبل دانست ؛ مبل سطنتی از نظر ابعاد بزرگ تر از مبل کلاسیک است. مبلمان کلاسیک راحتی نیز طرفداران خاص خود را دارد که هارمونی جالبی را فراهم می آورد و باعث ایجاد فضای دلنشین در منزل می شود. انتخاب مبل کلاسیک راحتی با در نظر گرفتن معیارهای مختلف نیازمند دقت و اطلاعات کافی می باشد. مبل کلاسیک راحتی از آن نوع مبلمان هایی است با توجه به سبک دکوراسیون منزل با انتخاب هوشمندانه روحیه شما را برای چیدمان دکوراسیون بیشتر می کند . جمع و جور و با دقت در کنار هم قرار دادن مبلمان هم در بازتر شدن فضای موجود کمک زیادی می کند. مبل کلاسیک راحتی مناسب آن دست از افرادی است که به دنبال مدل هایی هستند که زیاد رسمی نباشد و در جمع های خانوادگی و خودمانی استفاده کنند. روکش این مبل حس راحتی و رضایت را در شما ایجاد می کند.

طراحی نهایی باید براساس بودجه مشتری انجام شود.

kitchen decorationهمچنین در این مرحله،اولویت بندی ها در طراحی دکوراسیون منزل مشخص می شود. به طور مثالدر طراحی داخل منزل باید مشخص شود هدف اصلی شما طراحی داخلیآشپزخانه، طراحی داخلی پذیرایی، طراحی و دکوراسیون اتاق خواب یا سرویسبهداشتی است. گاهی در نظر مالکانیک قسمت باید به کل از بین برود. در این مرحله تجربه ی طراح داخلی می تواند به کمکافراد بیاید. با مدیریت هزینه تصمیم گرفته می شود که تخریب بهتر است یا بازسازی؟ طراح داخلی ساختمان با استفاده از کامپیوتر ازشرایط موجود پلان تهیه می کند. در این نقشه موقعیت دیوارهای اصلی و جدا کنندهمشخص می شود. همچنین وجود متخصصین در قسمت تاسیساتی نیز در مرحله ضروری می باشد،تا موقعیت را ارزیابی کنند. طراحی نهایی باید براساس بودجه مشتری انجام شود. طرح کلی نقشه قبل از انجام با ارائه قیمتطراحی داخلی منزل در اختیار مشتری قرار می گیرد. تمام هزینه های احتمالیو مازاد نیز که ممکن است در حین کار ایجاد شود نیز ارائه می شوند. بعد از تایید نهایینوبت به اجرای تغییرات و طراحی داخلی می رسد.

  • قرارگیری شاخه های نوری
  • فضای کار
  • المانهای دکوری اضافهشده
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی

کار کردن با یک طراح حرفهای موفق، روش غیررسمی آموزش است و قبلاً شایعترین روش آموزش و پرورش بودهاست. طیف گستردهای از شرایط کار و فرصتهای شغلی طراحی داخلی وجود دارد. درآمد طراحان داخلی با توجه به کارفرما و تجربه و شهرت فردی آنها متفاوت است. هر یک از سبک های دکوراسیون داخلی، از نظر استفاده از خطوط و شکلها، رنگها، متریال و مصالح و جزئیات دیگر، با یکدیگر تفاوت دارند. سبک مدرن یکی از جنبش های معماری و طراحی است که در اوایل قرن 20 میلادی شکل گرفت. در این سبک استفاده از متریالهای طبیعی، رنگ های خنثی و رنگ هایی که در طبیعت دیده میشود، در فضا کاربرد دارد. همچنین از ویژگی های مهم سبک مدرن، عدم استفاده از جزئیات اضافی است که باعث شده است، مبلمان بهکار رفته در آن را به با خطهای مستقیم و صاف و بدون ظریف کاری ببینیم. برا اساس تعریف دایره المعارف Treccani، سبک کلاسیک مجموعهای از مفاهیم و قواعدی است که برگرفته از رم و یونان باستان است و در هنر، از آن به کار گرفته میشود.

سوال اول: بهترین رنگ برای مبلمان سالن نشیمن چیست؟

در چیدمان داخلی آشپزخانه میتوانید مدلها و رنگهای متنوع را اجرا کنید. فقط باید بدانید که کدام برای فضای شما مناسبتر هستند. مقاله "12 طراحی داخلی آشپزخانه که شما هم به آن علاقه دارید!" بهترین اصول و ایدههایی را به شما نشان میدهد که با چند راهکار ساده، این بخش را هم طراحی خواهید کرد. سوال اول: بهترین رنگ برای مبلمان سالن نشیمن چیست؟ از آنجائیکه دکوراسیون سالن نشیمن یا سالن پذیرایی در هر منزل مسکونی، ویلا یا آپارتمان از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است، یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان خدمات طراحی دکوراسیون داخلی سوال میکنند انتخاب بهترین رنگ مبلمان است. در مشاوره دکوراسیون منزل به شما توضیح داده میشود که کدام رنگ برای چه نوع فضای مناسب است. به طور مثال، اگر سالن پذیرایی، متراژ کوچکتری داشته باشد، قطعاً باید مبلمانهایی را انتخاب کنید که رنگهای درخشان و روشنتری دارند. اگرچه خرید مبلمان کاملاً سلیقهای است اما اگر ترفندهای کوچک را اجرا کنید فضای زیباتری خواهید داشت.

برای کودکان تختهایی با ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر و زاویه ۹۰ درجه این تختها، تختهای مناسبی هستند. ارتفاع تعداد طبقات تخت هم عامل مهمی در انتخاب تخت بهشمار میرود. ارتفاع استاندارد تختهای دو نفره بین ۷۵ تا ۱۷۰ سانتیمتر و ارتفاع بین طبقات هم بین ۳۵ تا ۹۸ سانتیمتر متغیر است. به دلیل جلوگیری از بروز آسیبهای احتمالی، برای کودکان زیر ۶ سال از تختهای دو طبقه استفاده نکنید. یکی از مهمترین ویژگیها برای انتخاب بهترین تخت خواب، وزن کم آن برای حمل و نقل و جابهجایی است. اجزای تخت خوابهای سبک معمولا بهراحتی از یکدیگر جدا میشوند و امکان جابهجایی را تا حد بسیاری زیادی تسهیل میکنند. تخت خوابهای ایران دکور بهدلیل سبکی وزن و راحتی در حمل و نقل، بهترین گزینه برای شما هستند که قصد انتخاب بهترین تخت خواب را دارید. تخت خوابها بهصورت فلزی، چوبی، ام دی اف و ترکیب فلز و ام دی اف ساخته میشوند. در هنگام انتخاب تخت خواب موردنظرتان باید به جنس تخت خواب دقت زیادی داشته باشید.

یکی از شناختهشدهترین سبکهای دکوراسیون برای ما ایرانیها، سبک کلاسیک و سنتی است که به اروپای قرن 18 و 19 برمیگردد. لوازم خانه در این سبک به رنگ تیره و از جنس چوب بوده و پارچههای مخمل در اکثر وسایل به کار میروند. لازم به ذکر است که فرش ایرانی در سبک کلاسیک و سنتی، جایگاه ویژهای دارد. به طور کلی انتخاب سبک، کاملا به سلیقه عروس و داماد و کوچک و بزرگی منزل وابسته است. البته اگر خانه اجارهای است، باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است شما استایل و وسایلی را برای خانه خود در نظر بگیرید که در خانههای بعدی قابل اجرا نباشد. پذیرایی خانه تازه عروس، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا اولین جایی است که هنگام ورود میهمانان به چشم میآید و میهمانان قرار است در آنجا پذیرایی شوند. معمولا برای چیدمان این قسمت از خانه، ایدههای خلاقانه گوناگون و بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید با کمک گرفتن از هر کدام از آنها، بهترین تزئین را برای سالن پذیرایی نوعروسها داشته باشید.

این روزها پنجره های دوجداره طرفداران بسیاری پیدا کردهاند و تغییرات در و پنجرهها عمدتا با با پنجرهی دوجداره و سه جداره است. نوع و کیفیت پروفیل یو پی وی سی به کار رفته در این محصول نیز بر قیمت پنجره ی دوجداره انتخابی تاثیر مستقیم دارد. هرچه فضای در دسترس بزرگتر باشد پنجرهی بیشتری مورد نیاز است. بنابراین قیمت پنجره دوجداره افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است در صورتی که بخواهید از پنجرهای با قابلیتهای بیشتری استفاده کنید پنجره های سه جداره گزینههای خوبی هستند و قیمت آنها به نسبت قیمت پنجره دوجداره کمی بیشتر است. یک خانهی نورگیر به معنای وجود نور خورشید در بسیاری از ساعتهای روز است و اگر در معرض این تابش قرار دارید لازم است مراقب این نور باشید. نشود. این امکان برای شما فراهم است تا از شیشههایی با پوشش UV استفاده کنید تا نور خورشید و اشعههای مضر آن آسیب کمتری به شما و وسایل خانه برساند. یک خانه با پنجره های بزرگ و نورگیر به خودی خود خیلی زیبا نیستُ بلکه تزیین درست محیط و استفاده درست از شرایط امکانات است که زیبایی را به این محیط هدیه میدهد. لازم نیست به فکر صرف هزینههای سرسام آور باشید بلکه باید به دنبال ایدههای خلاقانه بگردید تا نتیجهای مطلوب ایجاد شود.

kitchen decorationافرادی هستند که دوست دارند در خانه از اشکال و شکل های که در طبیعت پیدا می شود در خانه نیز یافت شود . از گیاهان در مکان های استفاده کنید که نور کافی به گیاه برسد . برای تکمیل طراحی داخلی منزل میتوان از آثار هنری مانند تابلو نقاشی استفاده کرد . برای زیبایی و نورپردازی داخل منزل میتوان از طرح های مختلفی مانند لامپ ها، چراغ های آویز، لوستر ها و موارد دیگر استفاده کرد . توجه داشته باشید که میزان و زاویه نورپردازی در طراحی داخلی اثر گذار میباشد . در اتاق های رنگی باید در جهت نمایش صحیح رنگ ها از نور کافی استفاده شود ، در حالی که در اتاق های با رنگ های خنثی و آرام بخش به نور کمی نیاز است. استفاده از پارچه در محیط خانه باعث القای گرما و حس و حال به فضای خانه می شود . از منسوجاتی که برای طراحی داخلی ار آنها استفاده می شود کوسن و پرده می باشند . کاربرد پرده و کوسن در منزل فضای اتاق را دنج و کامل تر نمایش می دهد که با طرح ها و رنگ متنوع زیباتر نیز می شود . استفاده کردن از آینه در فضای خانه میتواند نور و محیط را به شکلی موثر و جذاب به نمایش بگذارد . آینه ها گزینه مناسبی برای خانه های کوچک هستند و بهترین مکان برای نصب آینه در وسط دیوار میباشد .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طرح کانتر کافه بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم آرایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : saryas
ت : سه شنبه 11 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی